کنفرانس مدیران کیفیت
محور اصلی :
• نوآوری کیفیت رضایت
محورهای فرعی:
کیفیت و رضایت مشتریان / رضایت کارکنان و کیفیت / نقش حکومت و کیفیت / تکنولوژی و کیفیت / تکنیک های مهندسی و پیش نیاز و زیرساخت های کیفیت / کیفیت و دیدگاه نظام گرا / نظام ارزش ها و کدهای اخلاقی کیفیت / برنامه ریزی و نهادینه سازی کیفیت / بازار محوری کیفیت و صادرات / رقابت پذیری و کیفیت
میز گردها - کارگاهها و سمینارهای تخصصی :
به طور همزمان با جریان اصلی کنفرانس / میز گردهای تحلیلی / کارگاهها و سمینار های تخصصی در راستای محورهای اصلی کنفرانس ارائه می گردند و سخنرانان کلیدی کنفرانس / مهمترین و تازه ترین نظرات و تجربیات را با شرکت کنندگان در میان خواهند گذاشت .
تذکر : کلیه شرکت کنندگان در کنفرانس با پرداخت هزینه ثبت نام ( بدون پرداخت هزینه مجزا ) می توانند از تمامی کارگاهها و میز گردهای آموزشی استفاده نمایند.
مهلت ها هزینه و نحوه ثبت نام در کنفرانس :
ثبت نام از تاریخ 1 مهرماه 3500000 ریال
تهران - تلفکس : 88983782 - 88983781 - 50 - 88970849
اصفهان - تلفکس : 2230752 - 2230751 - 2230750 - 2205939 - 2228194 - 0311
- ۹۰/۰۷/۲۱