باشگاه مدیریت اجرایی

مشاوره مدیریت

باشگاه مدیریت اجرایی

مشاوره مدیریت

چکیده:

 

در عصر حاضر شرکتها برای ماندن در عرصه رقابت و دستیابی به مولفه های رضایت مشتری توجه بیشتری به مدیریت زنجیره تامین داشته اند ، بطوریکه دیگر رقابت بین شرکتها مطرح نیست بلکه بین زنجیره های تامین معنا پیدا می کند. در این میان انتخاب تامین کننده به عنوان یک کلید استراتژیک جهت موفقیت شرکتها نقش مهمی را ایفا می کند، در مقاله حاضر یک رویکرد تصمیم گیری گروهی چند معیاره بر اساس مجموعه های فازی پیشنهاد شده است که می تواند مساله انتخاب تامین کننده را با وجود ابهامات مختلف حل نماید، رویه کار به این صورت است که ابتدا برای هریک از تصمیم گیرندگان وزنی اختصاص داده می شود. سپس درجه اهمیت معیارها و نرخ تامین کنندگان توسط تصمیم گیرندگان به کمک متغیرهای زبانی مشخص می شود.                                                                                                                                                                                                                                                            دانلود

  • یوسف فراهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی